fredag 4 januari 2013

2013 - RIS ELLER ROS?

Hej i rutan.

Var återigen ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen. så tänkte det var dags för årets första blogginlägg här.

Jul o nyår har varit så bra som de kan bli, är inget större fan av högtider, avskyr alla måsten. Nyår firades in med vänner, min sambo var på sitt håll med sina vänner. Man behöver inte fira nyår tillsammans bara för man är ett par anser jag, vi träffas ju alla andra dagar.

Vad händer år 2013 då? jag är jätte nyfiken på vad detta året bär med sig o ger mig.. hoppas det ger mig massor av rosor istället för taggar som 2012 gav mig.
Jag ska ta tag i att hitta ett nytt jobb som jag trivs med, o kan gå till utan ångest.
Ska försöka hålla mig i hälsans tecken o äta nyttigt röra på mig i lagom doser. Förra året var det mkt festande, detta året ska det dras ner på betydligt. Mår ändå inget bra av alkohol.

skriver mer sedan. ska även lägga upp kort på alla mina fynd jag gjort.
jag ÄLSKAR ATT FYNDA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar