torsdag 29 november 2012

chinese crested

Skulle varit hos Madde i Malmö nu, men fick ställa in allt för lite möten som jag fick reda på väldigt sent, jäkligt IRRITERANDE! Så nu är jag kvar i Jönköping iaf, jag som hade sett framemot att träffa Madde med familj, en kompis i Malmö o mormor o morfar, självklart att äta falaflen i Malmö, dom har lätt Sveriges godaste falafel...

Har varit hos Sis idag o druckit kaffe mest hela dagen. Alltid trevligt att umgås med henne. Nu är jag hemma o ska ha lite hundvård. Jag har som sagt en chinese crested hane, även kallad kinesisk nakenhund, dom måste trimmas o duschas (igång/vecka) så idag är det dags. hans hud börjar bli väldigt torr nu när det är så kallt ute, så ska kleta in han i lite extra olja o sen en fet hudsalva som man har till barn som åxå skyddar hunden väldigt bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar