lördag 24 november 2012

stolpskott.






tjao

Ligger i soffan o glor på tv, Balder jobbar o sliter på dreamhack winter.
var där i Torsdags med sis o kollade in läget, helvete va många datanördar som sitter framför sina datorer rad på rad. Får jag barn någon gång så får dom absolut INTE ägna 3 dagar o 2 nätter där.. bara massa redbull o chips.. kan inte va nyttigt.

Är så jävla trött på människor som inte fattar vad man säger o inte kan respektera ett nej..  Är även trött på människor som inte kan ta att man tycker olika o har andra åsikter.. bara för jag tycker en sak o står för det så betyder inte det att jag kränker den som inte tycker som jag... En del tar väldigt lätt åt sig..

Sist vill jag säga att UT MED SD UR RIKSDAGEN! jävla stolpskott.
har läst att de finns de som tycker att dom är sååå modiga som vågar be om ursäkt för vad dom sagt o att alla kan göra fel.. hade ni sagt samma sak om läkaren av misstag opererade bort benet på dig ist för blindtarmen? läkaren ber ju om ursäkt!!! Sitter man i risdagen så borde man ha mer vett i huvudet än att gå o säga rasistiska saker till folk med invandrarbakgrund.. De som säger att dom inte är rasister har inte mycket innanför pannbenet. rädda små skitar är vad dom är.

På Torsdag nästa vecka drar jag ner till skåne o hälsar på min Madde i Hörby, hon kommer o hämtar mig, snäll som hon är... ska bli mys. ska även till Malmö på lördagen o träffa Björn sover där tills söndagen...

Älsklingen, working hard for the money.

datanördarnas mecka..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar