lördag 1 december 2012

lågstadiedisco rockar

Hej i rutan.

Hoppas ni haft en lika skön kväll som jag haft!? 
Jag har spenderat kvällen hemma hos Miss Oretha i hennes nya lägenhet som hon precis flyttat in i, jätte mysig lägenhet med fin utsikt mot stadsparken, får erkänna att jag är lite avis :) Balder o jag ska söka lägenhet där hon bor, dom är så sjukt fina... 

Vi har bara tagit det lugnt  pratat skrattat o umgåtts, Miss O kan knappt prata då hon är väldigt sjuk just nu stackaren.. Hennes son Viktor 9 år skulle på disco o va väldigt snygg faktiskt.. Jag frågade när han kom hem om han dansat med någon tjej, han svarade - NEEEEJ tyvärr det va ingen som ville av de tjejerna som dansar bra.. haha såååå otroligt söt e han, jag gillar inte barn så värst, men denna grabb är underbar på alla sätt.. ska köpa en fin julklapp till honom. 

Jag minns själv hur det var när man va liten o skulle på disco, man kände sig såååå vuxen o var alltid spänd av förväntan.. haha

Nu ligger jag iaf i sängen o väntar på att B ska komma hem som varit på ngn hårdrockskonsert. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar